Ψάξε, ψάξε.. δε θα το βρεις.. δε θα το βρεις.. δε θα το βρεις...

Μπορώ να κινηθώ προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.
Είμαι στο κενό.
Δεν έχει σημασία η θέση αφού όλα μετατοπίζονται χαοτικά.

Μπορώ να ανακαλέσω μνήμες από το παρελθόν, να φανταστώ το μέλλον.
Είμαι στο κενό.
Το παρόν που ζω είναι αποστειρωμένο.

Βλέπω μία όαση επιθυμιών.
Είμαι στο κενό.
Τη μια στιγμή είναι μπροστά μου και την επόμενη τόσο μακριά που δε τη διακρίνω.

Διψάω πολύ.
Είμαι στο κενό.
Αν βγάλω τη μάσκα θα πεθάνω από ασφυξία.

Ούτε τα σκατά δε μπορώ να μυρίσω.
Είμαι στο κενό.
Η τριβή με οτιδήποτε είναι μηδενική, δηλαδή τα πάντα είναι... "ασφαλή".

Θα περίμενα να αδειάσει η φιάλη μα ούτως ή άλλως δε γουστάρω αυτή τη στολή.
Είμαι στο κενό.
Το σώμα μου θα παραμείνει αιώνια αναλλοίωτο, νεκρό.

Καταδικασμένος.
Είμαι στο κενό.
Αυτό που οι περισσότεροι ονομάζουν ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: